NOVI SKANDAL SALETA ŠOJIĆA: Napravio haos zbog zaleđenih aviona
Nusu preduzete sve mere koje bi obezbedile redovno i efikasno odvijanje vazdušnog saobraćaja na aerodromu.
Direktorat civilnog vazduhoplovstva Srbije saopštio je da je na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu u prethodnih nekoliko dana došlo do učestale pojave kašnjenja letova i odstupanja od planiranog reda letenja, te da je zato sproveo niz aktivnosti u cilju utvrđivanja uzroka navedenih odstupanja i sprovođenja odgovarajućih mera radi ponovnog uspostavljanja redovnog odvijanja vazdušnog saobraćaja na aerodromu.
Direktorat, kao nadležno regulatorno i nadzorno telo u oblasti vazdušnog saobraćaja u Srbiji, navodi da su ove aktivnosti, između ostalog, obuhvatile i sprovođenje odgovarajućih vanrednih inspekcijskih nadzora u cilju provere ispunjenosti primenjivih zahteva iz Zakona o vazdušnom saobraćaju i odgovarajućih podzakonskih propisa, pre svega u oblasti pružanja usluga zemaljskog opsluživanja.
Preliminarnom analizom prikupljenih podataka utvrđeno je da operater aerodroma Nikola Tesla Beograd nije preduzeo sve mere koje bi obezbedile redovno i efikasno odvijanje vazdušnog saobraćaja na aerodromu, navodi Direktorat civilnog vazduhoplovstva Srbije.
Ukazuje se da je nepreduzimanje odgovarajućih mera, prvenstveno u pogledu usluge odleđivanja i sprečavanja zaleđivanja vazduhoplova, dovelo do značajnih poremećaja u planiranom redu letenja i učestalih kašnjenja.
Na čelu aerodroma, kao što je poznato, je Saša Vlaisavljević, u narodu poznatiji kao Sale Šojić, kome je ovo samo jedan u nizu skandala. Podsetimo, početak letnje sezone prošle godine obeležili su otkazivanje i kašnjenje letova, tehnički problemi s prtljagom i nesnosne gužve.
Naime, francuski koncesionar "Vansi" uposlio je znatno manje ljudi nego što su iziskivala potrebe, na šta Vlaisavljević nije reagovao, mada mu je u opisu posla da nadgleda rad koncesionara.
Koliki je njegov nemar, vidi se po tome što je "Er Srbija" godinu dana ranije, dakle pretprošlog leta, do detalja najavila koliko će linija imati i raspored letenja, a taj papir dobila je i jedna od najbližih Šojićevih saradnica, pa i on sam, ali (kao ni "Vansi") prstom nisu mrdnuli.
- Francuzi su to radili da bi više zaradili, tačnije ništa nisu preduzimali da prime više ljudi i nabave bolju opremu jer im je tako bilo jeftinije. To je loše, ali bar razumemo njihove motive. Šta, međutim, reći za Vlaisavljevića, koji je tu da štiti interese države, a on, očigledno, štiti samo svoje jer je sve papire koje su slali Francuzi, možda i bez gledanja, a bez analiziranja svakako, samo potpisivao. Naravno, možda je, osim nerada, nehata i neznanja posredi i nešto drugo. To bi neka istraga morala da proveri - objašnjava naš sagovornik iz Šojićeve firme.
Ako ovaj najnoviji skandal nije dovoljan razlog za razrešenje, onda ne znamo šta jeste.
Ovo su samo neke od Šojićevih afera:
- za manje od pet godina na službena putovanja potrošio više od 500.000 evra. Posetio, između ostalog, i Zid plača u Jerusalimu, Bečku operu, Boljšoj teatar...
- kupio superluksuzni porše panamera, registrovao ga na ime kuma iako ga je jedino on koristio
- divljao kroz Beograd u panameri vozeći čak 221 kilometar na sat
- koleginice s posla razvozio kući u poršeu, usput pokušavajući da ih "zaskoči"
- u vili s dvorištem na Bulevaru patrijarha Pavla u septembru 2020. organizovao tim-bilding za zaposlene, koji su morali da se takmiče u poznavanju svog direktora. Pitanja su bila koju kafu voli, koja mu je najdraža pesma, omiljeno jelo, najdraža glumica... Sve na račun firme
- tužilaštvo zvanično potvrdilo da se istražuju tenderi koje je raspisivao dok je vodio aerodrom
- u vreme dok je važila zabrana zapošljavanja primio 200 svojih ljudi na aerodrom
- zaposlio na aerodromu fudbalskog trenera, koji trenira njegovog mlađeg sina, a kasnije, kada ovaj nije ubacivao njegovog sina u igru, tražio od bivših saradnika (tada je već napustio aerodrom) da ga šikaniraju i otpuste
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO
Komentari (0)