Uspešno puštanje u saobraćaj podvožnjaka na stacionaži K176+274 (deonica Novi Sad - Subotica brze pruge Beograd - Budimpešta)
Brza pruga Beograd - Budimpešta dugačka je 341.7 km i povezuje Beograd i Budimpeštu, pri čemu dužina srpske deonice iznosi 183.1 km
Dana 16. decembra, završetkom obeležavanja poslednje oznake saobraćajne signalizacije, uspešno je pušten u saobraćaj podvožnjak na stacionaži K176+247 deonice Novi Sad - Subotica brze pruge Beograd - Budimpešta, koji je izgrađen od strane graditeljskog tima Kineskih železnica.
Podvožnjak na stacionaži K176+274, ukupne dužine 211.97 m, širine 30.1 m, projektovane kubikaže betona od 15.267 m3 i najveće dubine iskopa od 12 m nalazi se u centru Subotice i predstavlja značajan saobraćajni čvor. U toku izgradnje nadvožnjaka, potreba za izmeštanjem toplovoda stvorila je dodatne teškoće pri izvođenju radova na objektu i zadovoljenju rokova.
Zahvaljujući naučnoj organizaciji, pravilnoj mobilizaciji radne snage i opreme, aktivnoj komunikaciji i usaglašavanju s lokalnom samoupravom i strogoj kontroli kvaliteta i bezbednosti, kinesko - srpski graditeljski tim je uspešno ostvario puštanje istog u saobraćaj, istovremeno osiguravši neometan rad toplovodnog sistema. U toku samog izvođenja radova, kinesko - srpski graditeljski tim je mesnom stanovništvu u najvećoj mogućoj meri obezbedio nesmetano kretanje. U cilju obezbeđenja prohodnosti raskrsnice na stacionaži 176+274, radnici na projektu su preko noći završili uklanjanje svih privremenih saobraćajnih oznaka, što je naišlo na veoma dobar prijem od mesnog stanovništva.
Brza pruga Beograd - Budimpešta dugačka je 341.7 km i povezuje Beograd i Budimpeštu, pri čemu dužina srpske deonice iznosi 183.1 km. Deonica od Beograda do Novog Sada u dužini od 75 km počela je sa radom već 19. marta 2022. godine. Dužina deonice Novi Sad - Subotica, koja je trenutno još u izgradnji, iznosi 108.1 km. Puštanje cele deonice će u krajnjoj meri poboljšati saobraćajne uslove okolnog stanovništva, podstaći privredni i društveni razvoj, pojačati međusobnu povezanost Kine, Srbije i Mađarske, a istovremeno će biti od velikog značaja za podsticanje zajedničke izgradnje inicijative “Pojas i put” i usklađivanje sa evropskim razvojnim strategijama. Uspešno otvaranje podvožnjaka na stacionaži K174+274 deonice Novi Sad - Subotica obezbedilo je sticanje svih neophodnih uslova za izgradnju podvožnjaka na stacionaži K147+298 i nadvožnjaka na stacionaži K177+329 pri potpuno obustavljenom režimu saobraćaja, i dodatno će ubrzati radove na otvaranju cele deonice.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)