"ZA MOJ GRAD"! Nova platforma TELEKOMA SRBIJA za bolji život u zajednicama!
Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić istakao je da Telekom, kao predvodnik digitalne transformacije u Srbiji, nastoji da bude pouzdan partner institucija i privrede u tom procesu.
Telekom Srbija razvio je digitalnu platformu "Za moj grad", kako bi opštinama u Srbiji omogućio da u saradnji sa građanima kreiraju bolje uslove za život u svojim zajednicama.
Ova platforma, koju čine mobilna i veb aplikacija, predstavljena je u Malom Iđošu i Apatinu, gde su demonstrirane sve praktične funkcije za bolje povezivanje građana i lokalnih samouprava, efikasnije rešavanje različitih problema i veću vidljivost i prohodnost inicijativa građana, saopštili su iz Telekoma Srbije.
Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić istakao je da Telekom, kao predvodnik digitalne transformacije u Srbiji, nastoji da bude pouzdan partner institucija i privrede u tom procesu.
- Kako je komunikacija, odnosno pružanje besprekornih i raznovrsnih komunikacijskih usluga u samom središtu našeg poslovanja, logično je da upravo naša kompanija ponudi sveobuhvatno rešenje za lakšu i neposredniju saradnju građana i opština, upravo u onom delu gde je ta saradnja istovremeno i nužna, i na obostranu dobrobit - rekao je Lučić.
Predsednica opštine Apatin Dubravka Korać ocenila je da će platforma "Za moj grad" doprineti dodatnom unapređenju Apatina.
- Najbolji rezultati se postižu kada zajednički radimo na njihovom ostvarivanju i ovaj digitalni servis nam upravo u tome pomaže. Zato bih ovom prilikom pozvala sve žitelje opštine da daju aktivan doprinos unapređenju funkcionisanja opštinskih službi i institucija - navela je Korać.
Predsednik opštine Mali Iđoš Marko Lazić rekao je da se ova opština prostire na više mesta i dodao da će ovaj servis omogućiti da građani blagovremeno obaveštavaju opštinu o svim eventualnim problemima ili prilikama za dalji razvoj zajednice.
- Kako nastojimo da budemo odgovoran servis za naše sugrađane, ovako dobijamo priliku da to i pokažemo, gotovo u realnom vremenu. Verujem da time stičemo njihovo dodatno poverenje i da ih ujedno podstičemo na aktivnije učešće u poboljšanju životnih uslova u našoj zajednici - istakao je Lazić.
Pored Malog Iđoša i Apatina, gde je platforma dostupna na mađarskom i srpskom jeziku, i druge zainteresovane lokalne samouprave mogu postati korisnici servisa.
Servis nudi opštinama i gradovima mogućnost da, u saradnji sa građanima, rade na kreiranju bezbednijih uslova u školskom okruženju (modul Školarac), rešavanju komunalnih problema (modul Komunalac), unapređenju saobraćajne mreže (model Saobraćajac) i na boljem organizovanju aktivnosti u domenu turizma (modul Turista).
Građani aplikaciju mogu preuzeti sa Googley Play i App store platforme, a nakon preuzimanja i pokretanja, korisnik bira jedan ili više modula u okviru kojih može poslati svoj predlog za unapređenje uslova života u njihovoj zajednici i rada organa lokalne samouprave.
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)