"PIRANA" VRTI PARE GRAĐANA: KORISTI UPLATE ZA KUPOVINU DEVIZA! Sve više klijenata optužuje lanac menjačnica
Posle zaborave da novac namenjen plaćanju računa proslede primaocu, tvrdi bivši zaposleni
Tvrdnju o prevari u lancu menjačnica "Pirana", odnosno da novac kojim građani plaćaju račune za komunalije ne završava uvek na računima nadležnih službi, potvrdio je i bivši zaposleni koji navodi da ga ova firma, po svemu sudeći, koristi za dnevno poslovanje.
Ovaj čovek (ime i prezime poznato redakciji) kaže za Srpski telegraf da menjačnica taj novac koristi za trgovinu devizama.
OPOMENE I IZVRŠIOCI
- Pretpostavljam da se i te pare vrte. Kad neko dođe da proda veću sumu deviza, a u menjačnici nema dovoljno dinara, onda oni uzmu novac kojim su plaćeni računi, pa ga tek kasnije prosleđuju gde treba. Očito je da se dešava i da zaborave na nečiji račun - kaže naš sagovornik.
Prevarena dva puta za samo mesec dana
Među desetinama oštećenih izdvaja se slučaj Beograđanke koja je za mesec dana dva puta bila žrtva nesavesnog poslovanja "Pirane".
U menjačnici je saznala da uplatnica nije proknjižena i pitali su je da li želi da joj ponovo uplate, s čim se saglasila. Sve se ponovilo posle dve sedmice. Kako kaže, račun za struju za drugi stan joj nije stigao na vreme i otišla je u EPS da joj ga odštampaju kad je videla upisan dug, iako je svakog meseca plaćala tačan iznos. Odštampali su joj sve uplate od početka godine, ali avgustovske nije bilo.
- Našla sam odmah uplatnicu iz avgusta i videla da je isto uplaćena u "Pirani". Odmah sam shvatila da ni ovo nisu proknjižili, pa sam otišla u menjačnicu i insistirala da mi taj put vrate novac - kaže ova žena.
Broj oštećenih svakodnevno se povećava. Redakciji Srpskog telegrafa javile su se desetine ljudi koji su upali u birokratski haos zbog ovakvog poslovanja pomenute menjačnice. Podsetimo, ljudi koji su platili račune u ovoj menjačnici dobili su isečke na kojima je otkucano kad je uplaćeno i gde, ali novac nije završio na računu primaoca uplate. Odnosno, nije bio proknjižen, ali su građani za to saznali tek kad im je uz sledeći račun prikazan dug iako su uredno izmirili obavezu. Ili još gore, nekima je stigla opomena da će im biti isečena struja ili poslati izvršitelji.
- Platio sam račune u "Pirani", ali se ispostavilo da jedan nije proknjižen i dug se pojavio na narednom računu. Mislio sam da sam zakasnio s uplatom. Srećom, supruga je otišla u EPS i ispostavilo se da nema te uplate. Onda smo otišli u menjačnicu da vidimo u čemu je problem, gde su nam rekli da uplata nije proknjižena. Niti nas je neko upozorio da to može da se desi niti su nam se izvinili - kaže jedan Beograđanin za naš list.
Među onima koji kažu da su oštećeni su i ljudi koji su mislili da su ih prevarili iz javnih komunalnih preduzeća.
VRATITE MI PARE ODMAH
- Kad su mi rekli da nema uplate u EPS, napisao sam pritužbu jer sam bio rešen da isteram stvar do kraja. Međutim, znao sam da odmah moram da odvojim novac i ponovo platim isti račun dok mi EPS ne odgovori. Takođe, spremao sam se i za scenario da mi EPS odbije pritužbu, pa da na kraju isti račun platim dva puta. Onda mi je prijatelj ispričao da mu u menjačnici nisu proknjižili uplatu, pa sam je proverio i video da je takođe reč o menjačnici "Pirana". Odmah sam otišao da mi vrate pare - ističe naš sagovornik.
Vlasnik Brujić neće da odgovori na naša pitanja
Pokušali smo ponovo da dobijemo komentar od vlasnika lanca menjačnica "Pirana" Borislava Brujića, ali je on prekinuo vezu čim smo se predstavili.
- Ne, ne, nemojte - poručio je Brujić iako nije saslušao pitanja.
Prethodno smo pitanja u dva navrata slali njegovoj firmi, ali ni u tom slučaju nismo dobili odgovore.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)