NOVI NAČIN BORBE PROTIV KRAĐE: Zaključani proizvodi u prodavnici postaju prošlost

Autor:

Vesti

30.01.2024

19:08

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Pandemija je uticala na povećanje sitnih krađa i organizovanih pljački, što je dovelo do zaključavanja većeg broja proizvoda za domaćinstvo.

NOVI NAČIN BORBE PROTIV KRAĐE: Zaključani proizvodi u prodavnici postaju prošlost

Foto: shutterstock

Ljudi su navikli na samoposluživanje prilikom kupovine, ali zaključani displeji sa proizvodima kao što su dezodoransi, paste za zube i šamponi predstavljaju problem.

Neki prodavci su se odlučili da testiraju novi način omogućavanja kupcima da otvore zaključane displeje, koristeći svoje mobilne telefone za otključavanje polica. Ova inovativna strategija ima za cilj da olakša kupovinu i smanji troškove rada.

Pandemija je uticala na povećanje sitnih krađa i organizovanih pljački, što je dovelo do zaključavanja većeg broja proizvoda za domaćinstvo.

Iako su podaci o povećanju krađe tokom pandemije sporni, prodavci tvrde da su cigarete, proizvodi za zdravlje i lepotu, lekovi bez recepta, kontraceptivi, alkoholna pića, trake za izbeljivanje zuba i drugi proizvodi među najčešće ukradenim artiklima u američkim prodavnicama.

Zaključavanje proizvoda je jeftinije od angažovanja dodatnih radnika, ali je dovelo do smanjenja prodaje i većih troškova rada zbog otključavanja i zaključavanja kućišta.

Zbog toga su prodavnice počele da testiraju "Freedom Case" - ekran osetljiv na dodir koji omogućava kupcima da koriste svoj mobilni telefon, aplikaciju prodavca ili karticu lojalnosti prodavnice za otključavanje vitrine i pristup zaključanim proizvodima.

Ovaj sistem omogućava kupcima da samostalno preuzmu proizvode, uz minimalno angažovanje prodavaca.

Prema izveštaju Indime-a, kupcima je u proseku potrebno 1,5 minuta da preuzmu proizvode iza zaključanih kućišta.

Privatnost je glavna briga potrošača kada odlučuju da li da daju broj telefona za otvaranje proizvoda, ali su potrošači u više navrata pokazali spremnost da razmenjuju lične podatke za kupovinu. Prodavci su istakli da je ova inovativna strategija olakšala kupovinu kupcima, omogućavajući im da sami sebi pomognu i uštede vreme.

Do sada je 26 trgovaca koristilo sigurnosni uređaj nazvan "Freedom Case" i rezultati su bili pozitivni. Kupci su u mogućnosti da sami sebi pomognu i uštede vreme, dok prodavci beleže smanjenje troškova rada.

Ova inovativna strategija omogućava kupcima da samostalno preuzmu proizvode, smanjujući pritisak na preopterećene maloprodajne radnike.

S obzirom na sve veći problem zaključanih proizvoda u prodavnicama, inovativne strategije poput "Freedom Case" imaju za cilj da olakšaju kupovinu kupcima i smanje troškove rada prodavcima. 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)

Loading