I VAMA JE JULSKI RAČUN ZA STRUJU ENORMNO UVEĆAN!? Ne morate da ga platite! Evo šta bi trebalo da uradite!
Velikom broju Beograđana stigli su uvećani julski računi za struju, pa čak i onima koji su u tom periodu bili na odmoru.
U EPS-u tvrde da je potrošnja tokom leta porasla za 20 odsto zbog rashlađivanja. Međutim bilo je i onih građana čija je potrošnja bila nula dinara i smatraju da je reč o greški.
Udruženje "Efektiva" objavilo je uputstvo za postupanje u takvoj situaciji.
- Građani koji žele da uđu u taj način dokazivanja, a to im je jedini način, oni treba da plate nesporni deo, dakle ako procene da je to 3.000 dinara, a da preostalih tri, četiri, pet, koliko je preko, da ne plate i da obaveste EPS o tome. Dakle, da koriste svoje pravo predviđeno Zakonom o zaštiti potrošača, a onda neka EPS dokazuje da li je taj sporni deo stvarna potrošnja ili je to neka greška - rekao je Dejan Gavrilović iz Udruženja „Efektiva“, a prenosi RTS.
Da je grešaka bilo, ali ne više nego obično, potvrdili su i u EPS-u.
Od 2.730 prigovora kupaca na očitano stanje u julu, 1.615 bilo je opravdano.
Kako kažu, u odnosu na više od tri miliona potrošača u kategoriji domaćinstva, to je uobičajen broj prigovora. Građani koji sumnjaju u ispravnost računa reklamacije mogu da podnesu mejlom, da pozovu telefonom ili na šalterima ekspozitura, a rok za žalbe, kako kažu u Udruženju „Efektiva“, još traje.
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)