Od svadbe napravili viralni spektakl!
3,2,1-Srbija! O svadbi o kojoj je pričala Srbija, sada bruji ceo Balkan. Mlada je pala u nesvest kada je shvatila da je njena svadbena torta uništena i to od strane tetke.
Ovo je samo jedna od scena video snimka koji je postao viralan za svega nekoliko sati po objavljivanju. Reč je o kampanji za srpski lanac trgovina koji u prvi plan ističe proizvode malih srpskih proizvođača.
Privredna komora Srbije među prvima je podržala udruživanje trgovačkih lanaca među čijim prioritetima je plasiranje proizvoda malih proizvođača iz Srbije, što kompanija DTL danas jeste.
DTL (Domaći trgovački lanac), koji predstavlja Udruženje 14 maloprodajnih lanaca širom Srbije, iznenadio je publiku novim TV spotom, koji je u kratkom roku postao pravi hit na društvenim mrežama!
Ono što ovu reklamu čini posebnom su neobični obrti i komične situacije koje se često dešavaju u svakodnevnom životu. DTL je uspeo da na kreativan način prikaže kako sa preko 780 prodavnica širom Srbije neguje komšijski odnos sa svojim kupcima i predstavlja pravu destinaciju kako za njihove planirane, tako i neplanirane kupovine.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)