AMBASADA NORVEŠKE UGOSTILA PREDSTAVNIKE UDRUŽENJA DIPLOMATSKIH SUPRUŽNIKA: Predstavljena dva domaća inovativna brenda
Rezidencija norveškog ambasadora u Beogradu ugostila je u četvrtak, 25. novembra predstavnike Udruženja diplomatskih supružnika u Beogradu. Domaćin skupa bila je gospođa Trine Ditlevsen, supruga ambasadora Norveške.

Foto: Ambasada Norveške
Ovom prilikom predstavljena su dva mlada, inovativna domaća brenda - BULKA (unikatna dizajnerska odeća) i KØØZMETIK (prirodna ručno rađena kozmetika). Ono što ova dva brenda izdvaja od ostalih, pored izuzetne kreativnosti, kvaliteta i atraktivnosti proizvoda, jeste društveno odgovoran pristup proizvodnji, sa fokusom na održivi razvoj,
cirkularnu ekonomiju i princip maksimalne uštede prirodnih resursa i minimuma otpada.
Ovaj događaj organizovan je u znak podrške malim i srednjim preduzećima, a kao nastavak aktivnosti Ambasade Norveške u oblasti jačanja cirkularne ekonomije u Srbiji, i produbljivanja svesti o održivom razvoju zasnovanom na „zelenim principima“, uz primere
kako mala preduzeća u Srbiji mogu da se uključe u ovaj globalni trend.
Čitav događaj uveličala je vokalnim nastupom Aleksandra Denda - nominovana za Gremi nagradu, tekstopisac, ambasador kulture, Berklee Alumna i suosnivač ženskog ansambla ROSA, u pratnji pijaniste, kompozitora, aranžera i osnivača Etno Džez Orkestra, Stevana
Milijanovića, i uz plesnu improvizaciju izuzetne Isidore Marić, sa bogatim iskustvom balerine u Narodnom pozorištu i Pozorištu na Terazijama. Isidora je i profesor baleta a nastupe je imala širom sveta.

Ambasada Norveške
Pogledaj galeriju

Ambasada Norveške
Pogledaj galeriju

Ambasada Norveške
Pogledaj galeriju

Ambasada Norveške
Pogledaj galeriju

Ambasada Norveške
Pogledaj galeriju

Ambasada Norveške
Pogledaj galeriju

Ambasada Norveške
Pogledaj galeriju
Ambasador Gjelstad je ovom prilikom rekao:
„Ambasada Norveške svesrdno podržava zelenu agendu, cirkularnu ekonomiju, inovacije i mala i srednja preduzeća u Srbiji. Norveška preduzeća donose visoko društveno odgovorne korporativne kulture, ali je važno da primeri korporativne društvene odgovornosti dolaze i iz srpskih preduzeća, kakve smo imali danas. Brendovi Bulka i Køøzmetik posluju u skladu sa prirodom, primenjujući principe niskog otpada, reciklaže, očuvanja prirodnih resursa; ključne reči vodilje su im – «spora moda» i optimizacija, a njihovi poslovni principi se suprotstavljaju prekomernoj potrošnji i rasipanju. Veoma sam srećan što sam danas bio u mogućnosti da ugostim tako inspirativan događaj u svojoj rezidenciji”
Nina Bogosavljev, osnivač i vlasnik brenda BULKA, zahvalila je Ambasadi Norveške na pomoći u promociji brenda i principa zdravog, odgovornog i održivog poslovanja.
Osnivači brenda KØØZMETIK, Daniela Staković, Jovana Antić, izjavili su da su bili iznenađeni i oduševljeni pozivom gospođe Ditlevsen da učestvuju na ovom događaju, što vide kao potvrdu da nešto rade kako treba.
Gospođa Trine Ditlevsen izrazila je zadovoljstvo uspešnom realizacijom događaja i obećala nastavak saradnje sa mladim srpskim brendovima, kroz promociju njihovih proizvoda i društveno odgovorno poslovanje.
Bonus video
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)