SIMBOL MOĆI: Evo zbog čega je dolazak slavnog brenda VAŽAN ZA SRBIJU

Autor:

Vesti

03.02.2021

05:30

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Prisutnost brenda luj viton u nekoj zemlji pokazatelj je njene ekonomske snage. Imati luj viton u Beogradu znači da bismo bili postavljeni na svetsku mapu luksuzne mode. Ali i mnogo više od toga.

RepublikaFoto: Tanjug/AP

Zvonko Marković, istaknuti modni kreator i docent na Fakultetu za umetnost i dizajn, komentarisao je za Srpski telegraf informaciju da je gotovo izvestan dolazak u Srbiju jednog od najprestižnijih svetskih brendova luksuznog aksesoara. Brend luj viton, inače, pripada kompaniji LVMH, s čijim je izvršnim direktorom Bernarom Arnoom, kako nas je obavestio predsednik Aleksandar Vučić, već razgovarao šef francuske države Emanuel Makron, baš na temu širenja njihovog poslovanja na našu državu.

BITNI RAZGOVORI

- Posebno treba naglasiti da bi to bio dodatni izazov u vreme tranzicije i objedinjavanja s onlajn kupovinom, kada visoka moda mnogo trpi. Primera radi, Beč, s dosta velikom kupovnom moći, ima jednu šanelovu prodavnicu, i to pretežno prodaju aksesoar, dok su, s druge strane, u Njujorku ili Brazilu šanelove prodavnice sumanuto luksuzne i prepune garderobe - istakao je Marković.

BRENDOVI U OKVIRU LVHM

dior, fendi ,dona karan, živanši, mark džejkobs, gerlan, bulgari, hublot, TAG heuer, tifani...

O dolasku luja vitona u Srbiju pričalo se tokom posete naše delegacije Parizu, čija su kruna bila dva susreta Makrona i Vučića. Naš predsednik nije krio da je optimista, a odranije je najavljivano da bi ekskluzivna radnja "Luj Viton" bila u tržnom centru "Galerija" u Beogradu na vodi.

- Uveren sam da će luj viton doći u Beograd. To bi podstaklo i ostale vodeće brendove da ulažu u našu zemlju, a ovaj potez značio bi i godišnje povećanje broja turista za od 200.000 do 300.000. Imali smo važne razgovore o tome i očekujem podršku - poručio je Vučić.

NAJSKUPLJA PRODAJA

Brend luj viton je deo čuvene zajednice LVMH, pod čijim je vlasništvom preko 70 brendova iz oblasti mode, kozmetike, satova, pića... Neki od njih su dior, fendi, živanši, mark džejkobs, bulgari, hublot, TAG heuer, šampanjac dom perinjon. Odnedavno je član ove porodice i tifani, pošto je LVMH prošle godine, kupivši "Tiffany & co" za vrtoglavih 15,8 milijardi dolara, napravio najskuplji posao u istoriji u sektoru luksuznih aksesoara.

Prodavnica luj viton bila bi jedina na zapadnom Balkanu. U okruženju ovaj brend zastupljen je sa po jednom radnjom u Austriji, Mađarskoj i Rumuniji. Nemaju ga ni Hrvatska ni Slovenija.

RepublikaFoto: Media centar

Kovačević: Dobro za rast BDP

Ekonomista Mlađan Kovačević kaže da dolazak ovakve investicije nikako nije za potcenjivanje.

- Naravno, pregovori oko uslova tek predstoje, firme treba i da imaju interes da ulažu ovde i podižu kapacitet ovdašnje privrede, samim tim i da podstiču rast BDP - navodi Kovačević.

Važno i zbog Kineza

Brend luj viton ima posebnu magiju za kineske turiste širom sveta, pokazalo je iskustvo drugih zemalja. U mnogima od njih, kao i u Kini, oni u redovima čekaju ulazak u prodavnicu. Upravo zato procene predsednika Vučića da bi eksplodirao broj turista u Srbiji i te kako imaju osnovu, kažu ekonomisti, jer smo mi i bez ovog modnog brenda njihova omiljena destinacija u regionu.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading