BAHATO! Automobilom blokirala celu zgradu pa u Parking servisu pokušala da izbegne kaznu tvrdeći da je pokradena
JKP „Parking servis" je u ponedeljak, 07. juna 2021. godine, pozvano od strane Saobraćajne policije da ukloni automobil koji je zatvorio ulaz u garažu u stambenoj zgradi u Ulici Vojvode Stepe.
Po prijavi građana i utvrđenom prekršaju, Saobraćajna policija pozvala je „Parking servis", kako bi se oslobodio ulaz u zgradu i garažu gde stanari cele zgrade parkiraju svoja vozila.
Za preuzimanje automobila, podignutog po nalogu Saobraćajne policije iz saobraćajnog prekršaja, vozač mora da plati naknadu, koju „Parking servis" ne može da poništi, jer je Preduzeće samo servis policije i radi po nalogu nadležnih organa.
Korisnica, koja je nepropisno parkirala svoj automobil na trotoaru i tako onemogućila celu zgradu da koristi ulaz, najpre se mejlom obratila „Parking servisu" sa molbom za oslobađanje od troškova prenosa, uputila nas da su joj u gradskom prevozu ukradeni novčanik i dokumenta, a u sredu je došla do poslovnice Korisničkog servisa u Takovskoj ulici, gde joj je i lično objašnjeno iz kojih razloga njena molba ne može biti uvažena.
Prilikom preuzimanja vozila, koje je uklonjeno iz prekršaja po nalogu nadležnog organa, vlasnik mora da se identifikuje i dokaže da je vozilo njegovo. „Parking servis" ne može da krši zakon i preda vozilo bez dokaza o vlasništvu, kao što je saobraćajna dozvola ili potvrda o registraciji, odnosno ovlašćenje i ugovor o korišćenju. Ukoliko vozilo ostane na placu Preduzeća, za njega se plaća ležarina. Korisnici koja je opljačkana, onoga trenutka kada dostavi neki dokument kojim dokazuje vlasništvo, „Parking servis" će izaći u susret i omogućiti preuzimanje vozila bez plaćanja naknade za ležarinu, kao da je preuzela vozilo istog dana kada je i uklonjeno.
Nezadovoljna korisnica je tokom jučerašnjeg dana najavila da će stupiti u štrajk glađu, ali je posle današnjeg razgovora u Korisničkom servisu otišla da podnese žalbu i u MUP.
„Parking servis“ postupa po zakonu i procedurama od kojih ne može da odstupa. Preduzeće u skladu sa dobrom poslovnom praksom ima razumevanja za sve nepredviđene situacije i izlazi u susret korisnicima, ali u skladu sa zakonom i pravilima. Ipak, ni dobru volju i želju za pomoći ne treba iskorišćavati, jer isto tako, korisnik bi mogao da ode i u Elektrodistribuciju, Vodovod ili neko drugo komunalno preduzeće sa istim zahtevom – da ne plati komunalnu uslugu, jer je opljačkan.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)