PILOT NAPRAVIO GREŠKU KOJU NI PUTNICI NE PRAVE! Avion iz Los Anđelesa morao da se vrati nazad i to zbog NEMARNOSTI!

Autor:

Svet

25.03.2025

08:27

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Drama.

PILOT NAPRAVIO GREŠKU KOJU NI PUTNICI NE PRAVE! Avion iz Los Anđelesa morao da se vrati nazad i to zbog NEMARNOSTI!

Foto: Matej Kastelic/Shutterstock,Olena Yakobchuk/Shutterstock

U subotu, avion kompanije "United Airlines" bio je na putu za Kinu kada je došlo do neobičnog incidenta. U pitanju je let iz Los Anđelesa ka Šangaju, koji je poleteo sa Međunarodnog aerodroma u Los Anđelesu u 14 sati po lokalnom vremenu. Nažalost, samo dva sata nakon poletanja, avion je morao da se vrati u Sjedinjene Američke Države. Razlog? Jedan od pilota nije poneo svoj pasoš. Ova informacija je zvanično potvrđena od strane aviokompanije za CNN.

Avion je prevozio ukupno 257 putnika i 13 članova posade kada je otkriven problem. Umesto da nastavi put prema Šangaju, avion se okrenuo i zaputio ka San Francisku, gde je sleteo oko 17 sati. Ovaj neobičan povratak izazvao je dodatne komplikacije, ali je kompanija brzo reagovala. Iz "United Airlines" su obavestili putnike da je dogovorena nova posada koja će ih odvesti do konačnog odredišta. Takođe, putnicima su uručeni bonovi za obrok i naknade zbog neugodnosti.

Nakon što je avion sleteo u San Francisko, nova posada je bila spremna da preuzme let. Avion je ponovo poleteo oko 21 sati, a putnici su konačno stigli u Šangaj oko šest sati kasnije. Ovaj incident je podsetnik na važnost provere svih potrebnih dokumenata pre poletanja, a posebno pasoša, koji su ključni za međunarodne letove. U budućnosti, ovakvi problemi bi mogli da se izbegnu rigoroznijim proverama pred let.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading