OVOG ČIPSA VIŠE NEĆE BITI U PRODAJI: Vlasnici poslali supermarketima istu poruku, a za sve je kriva STRAŠNA TRAGEDIJA
Pretužan splet okolnosti doveo je do toga da konzumenti popularne marke grickalica sada moraju da pronađu drugi čips
Iznenadna smrt četrnaestogodišnjeg Harisa Volobaha iz SAD jako je pogodila vlasnike čuvene kompanije za proizvodnju čipsa Paqui.
Do te mere da su poručili lancima supermarketa širom zemlje da povuku njihov proizvod sa rafova.
Haris je 1. septembra učestvovao u “One Chip Challenge” izazovu kada je morao da pojede određenu dozu najljućeg čipsa na svetu, a da posle toga ne popije ni kap tečnosti.
Haris je, o čemu je i Republika pisala, prihvatio izazov zbog lajkova i slave na TikToku, pa je došao kući u lošem stanju. Odvezen je u bolnicu gde je kasnije preminuo.
Čips iz izazova "One Chip Challenge" prodaje se po ceni od otprilike 10 dolara i upakovan je u zapečaćenu vrećicu od folije, koja je zatim smeštena u kartonsku kutiju u obliku kovčega.
Na pakovanju se jasno ističe upozorenje da je ovaj čips namenjen isključivo odraslima i da ga treba čuvati van domašaja dece, kao i da pruža "osvetnički užitak intenzivne topline i bola".
Paqui, koja je podružnica The Hershey Company, izrazila je duboku žalost i saučešće povodom smrti Volobaha u izjavi objavljenoj na svojoj web stranici.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)