SVETSKI POZNATOJ KOMPANIJI NE ODGOVARA DA ĐOKOVIĆ POBEĐUJE! Kuju zavere protiv Novaka i nadaju se njegovom krahu! (FOTO)

Autor:

Sport

16.01.2025

12:36

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Novac je glavni razlog.

SVETSKI POZNATOJ KOMPANIJI NE ODGOVARA DA ĐOKOVIĆ POBEĐUJE! Kuju zavere protiv Novaka i nadaju se njegovom krahu! (FOTO)

Foto: Profimedia

Novak Đoković, jedan od najpoznatijih tenisera današnjice, plasirao se u treće kolo Australijan opena, gde će se suočiti sa Čehom Tomašom Mahačom. Srpski as važi za jednog od glavnih favorita za titulu u Melburnu, ali postoji jedna kompanija kojoj to ne odgovara.

Gigant za alternativne investicije "Blue Owl Capital" navodno je napravio marketinšku strategiju kako bi izvukao maksimalan prihod, a za to im je potrebno da neko od autsajdera kog sponzorišu napravi senzaciju na Australijan openu. Kako navode pisanja Forbsa, ova kompanija se pojavljuje na različitim mestima na terenu, oko igrača i čak na opremi tenisera, što ih čini veoma primetnim tokom mečeva.

Prema proceni Forbsa, "Blue Owl Capital" je potrošio više od dva miliona dolara tokom više od 100 mečeva na grend slemovima u 2025. godini, pri čemu se fokusirao i na slabije rangirane igrače poput Basavaredija i Farije. Glavna direktorka za marketing u kompaniji, Suzana Eskus, otkrila je da njihova strategija omogućava iskorišćavanje najuzbudljivijih trenutaka u tenisu, kada je pažnja publike najveća.

Ova strategija nam omogućava da iskoristimo najuzbudljivije trenutke u tenisu. Kada je pažnja publike najveća - otkrila je glavna direktorka za marketing u kompaniji "Blue Owl" Suzana Eskus.

 

 


"Blue Owl Capital" primenio je sličnu strategiju i prošlog leta na US Openu, uloživši oko 500.000 dolara u sponzorisanje 20 autsajdera u mečevima protiv favorita. Ovaj potez im je doneo marketinški uspeh kada je 186. igrač na svetu, Li Tu, uzeo set Karlosu Alkarazu noseći logo "Blue Owl".

Njujorška kompanija sponzorisala je i nekoliko tenisera na Australijan openu, uključujući i Novakovog protivnika u drugom kolu, Žaimea Farija. Eventualna titula nekog od autsajdera mogla bi da donese enormne dobitke kompaniji "Blue Owl Capital".

Ovaj marketinški potez izazvao je podeljene reakcije, a ostaje da se vidi da li će teorija zavere ili marketinški trik sprečiti Novaka ili nekog od favorita da stigne do trofeja. Kompanija "Blue Owl Capital" sarađuje sa brojnim teniserima, uključujući Lukasa Puja, Aleksandra Ševčenka, Sofiju Kenin i Džordana Tompsona, koji nosi njihov logo tokom celog turnira.

Marketinški potezi kompanije "Blue Owl Capital" sigurno će privući pažnju javnosti tokom trajanja Australijan opena, a njihova strategija ostavlja mnoga pitanja otvorenim. Da li će Novak Đoković uspeti da ostvari očekivanja i izbori se sa nezgodnim protivnicima, ili će "Blue Owl Capital" uspeti da ostvari svoje ambiciozne ciljeve, ostaje da se vidi u narednim danima.

 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)

Loading