KATASTROFA ZA HRVATSKU: Kako će ovo preživeti?
Tamošnji navijači su saznali užasnu vest.
Posle čitavih 19 godina, FIS je odlučio da u kalendar naredne skijaške sezone ne uvrsti čuvenu trku na Sljemenu, u blizini glavnog grada Zagreba.
Visoke temperature i nedostatak snega su poslednjih godina pravili velike probleme, a argumnti koje je Hrvatski skijaški savez izneo FIS nije uvažio, pa u sezoni 2023/24 najbolje skijaše nećemo videti u Hrvatskoj.
- Žao nam je što "Snežne kraljice" neće biti ove zime, ali već razmišljamo o sezoni nakon i nadamo se i verujemo da će biti opet uvrštena u kalendar Svetskog kupa 2024/2025. U organizaciji trka Svetskog kupa ima brojnih primera gde drugi organizatori nisu organizovali trke svake godine te su se ponovo nakon toga vraćali u kalendar, pa očekujemo da će tako biti i s našim trkama. Nažalost, imali smo veliki peh s vremenom poslednje dve godine kada smo, baš tada, u novogodišnjem periodu svedočili neverovatnim i dugotrajnim toplim vremenskim uslovima za taj deo godine, ne samo u Zagrebu, na Sljemenu i u Hrvatskoj, već i u celoj centralnoj Evropi, ali smo svake godine, i u tako teškim uslovima, uspeli da organizujemo bar jednu trku - rekao je Vedran Pavlek, direktor Organizacijskog odbora trka na Sljemenu.
On je dodao i da se nada da će se ova trka vratiti u regularan program posle godinu dana.
- Ako nemate trku, to je kao da naša fudbalska reprezentacija neprestano igra u gostima, a naše su skijašice i skijaši svojim rezultatima itekako zaslužili i igru na domaćem terenu gde su redovno ostvarivali dobre rezultate te se iskreno nadamo da će ona ponovo biti moguća nakon godine pauze.
Poznato je da je skijanje jedan od sportova kojim se Hrvati diče, još od vremena Janica i Ivice Kostelić, pa je sigurno da će im ovakve vesti izuzetno teško pasti.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)