MOBILIZACIJA DELIJA: Navijači spremni za borbu na dva fronta i poručuju SVI U NAPAD
Svi u Arenu, svi na stadion "Karađorđe", jasna je poruka navijača Crvene zvezde.
Navijači Crvene zvezde spremni su za bitku na dva fronta! Delije su počele opštu mobilizaciju svesne da samo punim tribinama mogu da pomognu svojim ljubimcima da ostvare važne pobede koje ih ostavljaju u igri za trofeje.
Zato su javnim proglasom iz te navijačke grupe pozvali sve kojima su crveno-bele boje u srcu da sutra od 20.30 budu beogradskoj Areni da podrže izabranike Janisa Sferopulosa u desetom kolu Evrolige protiv Armanija, a onda i u subotu (16.00) u Novom Sadu na gostovanju Vojvodini u 16. kolu Superlige u fudbalu.
- U petak i subotu nas očekuju dva jako bitna meča i nema sumnje da će Arena biti ispunjena ponovo do poslednjeg mesta sa početkom u 20.30 protiv Armanija. U subotu nastavljamo borbu za titulu. Svi smo svedoci da imamo dobre igrače i da znaju da igraju fudbal ali da ne ide uvek tako lako kako mislimo da će ići. Bez naše pune tribine iza gola u Novom Sadu i zapadne tribine stadiona "Karađorđe", naša borba neće imati pun smisao. Jako teško gostovanje fudbalski gledano, prepreka koju moramo da pređemo! Ovo je prvenstveno izazov za Novi Sad, a i ostatak Srbije, da dođu u maksimalnom broju ali ništa manje i poziv za sve Beograđane koji sebe smatraju navijačima našeg kluba. U ovakvim situacijama se ne postavlja pitanje gde ćemo biti u subotu od 16 časova jer osećamo da je bitno. Nakon ovog ispita koji moramo da pređemo i na terenu i na tribini, čeka nas put u Bern. Dakle, ako je u skorijoj prošlosti bila potrebna pomoć timu, to je ovaj momenat, da dišemo kao jedan i da guramo i fudbal i košarku u pravcu u kome zaslužuju! Svi u Arenu, svi na stadion Karađorđe - stoji u saopštenju navijača Crvene zvezde.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)