U TRŽNOM CENTRU NIKADA NEĆETE VIDETI ZIDNI SAT: Evo šta je razlog, DOBRO će te se zamisliti
Tajna tržnih centara je otkrivena.
U tržnim centrima, vreme kao da gubi svoje značenje, a satovi su retka pojava. Psiholog Lora Gež otkriva da je ovo pažljivo osmišljena strategija koja se zasniva na psihologiji potrošača. Cilj je da se produži vreme provedeno u tržnom centru, kako bi se podstakla dodatna potrošnja. Ova taktika, poznata kao "temporalna distorzija", deluje na naš doživljaj vremena i čini da zaboravimo na prolazak vremena dok kupujemo.
Izgubljen osećaj o vremenu
Trgovački centri su projektovani kao samostalni svetovi u kojima se suptilno manipuliše konceptom vremena. Izostavljanje satova je deo ove strategije, a njegov cilj je da nas odvoji od spoljnih vremenskih obaveza i rasporeda. Psiholog Lora ističe da što duže ostanemo u ovom bezvremenom stanju, to je veća verovatnoća da ćemo više kupovati, podstaknuti odvajanjem od spoljnih vremenskih obaveza.
Kada sledeći put posetite tržni centar, obratite pažnju na ove taktike i strategije koje se koriste kako bi se manipulisalo vašim doživljajem vremena i podstakla dodatna potrošnja.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)