ISPOVEST RADNICE U KOL-CENTRU: Zamislite da svakog dana idete na posao, a neko vam poželi da vas "POJEDE BOLEST", ali to nije KRAJ PAKLU
Nakon svakodnevnog rada u stresnom okruženju našoj sagovornici se sluh oštetio za 20 odsto, a i dobila je oboljenje štitne žlezde.
A.Đ. (31) koja godinama radi u kol-centru u sektoru korisničke podrške, odnosno odobravanja medicinske pomoći u okviru plaćenog paketa osiguranja, u ispovesti za "Republiku" otkrila je koliko su ljudi nesvesni svog ponašanja i nepokolebljive želje da dobiju ono što im ne pripada.
- Ljudi koji pozivaju nemaju osećaja da je "s druge strane žice" osoba koja je nečija ćerka, drugarica, majka i da u 90 odsto slučajeva može da im bude dete po godinama, nego se ponašaju kao da smo vreća za udaranje. Tu su svakakve pretnje, tužbe gotovo svakodnevno, a onda i molba pošto osiguranje neće nešto da pokrije - započinje priču naša sagovornica.
Kako ističe, najčešći problem je da korisnici ne mogu da shvate da im nešto nije ugovoreno polisom, zbog čega svoje nezadovoljstvo izražavaju na zaposlenima koji nemaju veze sa tim.
- Osoba je imala ugovorene ambulantne hirurške intervnencije, što znači da ima limit koji je iskoristila i da nema pravo na dalje intervencije preko osiguranja. Posle desetak dana zvala nas je da zakažemo pregled, što je bilo u redu, a onda i skidanje konaca. Na moju konstataciju da nema limit za skidanje konaca, pritom to je možda 1.000 dinara, ona je počela da viče na mene da li ona treba sama kod kuće da skine konce i da je ne zanima kako ćemo da nađemo način da ih ona skine. Pokušala je da izvuče nešto što je jednostavno nemoguće - priča iskreno.
Ipak, nervoza nije jedina posledica koja ostaje posle ovakvog razgovora.
- Sluh mi se oštetio za 20 odsto, a nemam strpljenja da slušam bliske ljude. Dobila sam i poremećen rad štitne žlezde. Ipak, plata koju dobijamo je iznad proseka u Srbiji, ali ipak mislim da ovaj posao nije dovoljno plaćen. Mi samo sprovodimo pravila koja su unapred utvrđena i trebalo bi da ih ljudi znaju, ali to najčešće nije tako. Mi nismo adresa za žalbe i za izbacivanje frustracija i nečega što je ugovoreno mnogo pre nego što je došlo do nekog slučaja - kaže ona i apeluje na ljude da imaju razumevanja za sve one "sa druge strane žice".
Često ljudi nemaju osećaja za vreme, te kada traže termin kod određenog lekara ne uzimaju u obzir da isti može da bude zauzet.
- Kažu, hoću kod tog određenog lekara u samo jednom terminu, jedan dan. Ne uzimaju u obzir da li taj lekar tada radi - objašnjava kroz smeh, a onda pokazuje mejl prigovora korisnice koje se završava velikim slovima i traži da propuste sami sebi prepišu.
Kao neke od najčešćih uvreda izdvaja:
- Mi nismo nikakvi lekari, bezosećajni smo, nepismeni, lažemo, obećavamo svašta, stipse, neprofesionalni... Koliko puta dnevno čujem da mi kažu da žele da me "pojede" neka bolest, upućuju nam kletve... Primera radi, žena želi preventivnu mamografiju, što nije obuhvaćeno ugovorom između osiguravajuće kuće i firme, pa kaže: "Volela bih da vi dobijete rak dojke".
Sagovornica "Republike" dodaje da je ovakav način rada iscrpljujuć, a da je lepa reč koju ona i njene kolege čuju od korisnika izuzetno retka pojava.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO:
Komentari (0)