"BRATE, TO SU BRODOVI ZA VITKU LINIJU, NEMA DEBLJANJA": Ovako je balkanski kartel dogovarao šverc kokaina!

Autor:

Hronika

31.07.2024

22:47

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Lazarević je pokušavao da umiri posadu, ističući da nema razloga za toliko nepoverenje i stres, te da su posada i vođe kartela na istom putu radi ostvarivanja interesa.

"BRATE, TO SU BRODOVI ZA VITKU LINIJU, NEMA DEBLJANJA": Ovako je balkanski kartel dogovarao šverc kokaina!

Foto: Printscreen, shutterstock

Posada broda "Aresa" koja je bila angažovana za prevoz velike količine kokaina za balkanski kartel, suočila se sa lošim uslovima rada i nedostatkom osnovnih potrepština. U decembru 2019. godine, neposredno pred utovar droge, posada je izrazila nezadovoljstvo zbog nedostatka hrane i vode, kao i zbog lošeg stanja plovila. Ova situacija je izazvala nemir među članovima posade, te su vođe kartela morale da intervenišu kako bi smirile tenzije.

- Brate, objasni im da su to brodovi za vitku liniju. Nema tamo debljanja. Post. To je sada u svetu aktuelno. I uske farmerke. Neka uživaju samo, morski vazduh i meditacija - piše u porukama.

Podsetimo, svih 11 članova posade "Arese" uhapšeno je samo nekoliko dana pošto je brod zaplovio ka Grčkoj i svi su osuđeni na zatvorske kazne, a među njima i Novosađanin Nikola Martinović.

Skaj komunikacija o nezadovoljstvu posade

U presretnutoj Skaj komunikaciji, vođe kriminalne grupe su razmenjivale poruke o nezadovoljstvu posade. Miroslav Starčević i Mladen Lazarević su ismevali primedbe posade, sugerirajući im da su brodovi namenjeni za vitku liniju i da ne treba da očekuju luksuzne uslove na ovakvim plovilima. Takođe, Damjan Vukašinović, član grupe, obaveštava vođe da je naručio vodu za posadu kako bi im se dopremila u luku Dakar.

Vukašinović: Iz mog ugla kao pomorca, ja vam ne mogu opisati kako sve ovo izgleda. Njima na brodu ovo sve mnogo teže pada. Što se tiče makine, sa ovakvim brodom bez ozbiljnog remonta nema posla.

Lazarević: Ti brate njima samo pričaj da se stave iznad svega toga jer znaju šta nam je plan i posao, i da će ovi sve u zadnjoj sekundi verovatno srediti i da ne dozvole da ih to izvede iz takta. To je Rus2, raspadni brodovi, zato ih i daju za ovaj naš posao. Da su bolji ne bi nam ih dali.


 

Foto: Printscreen

 

 

Nepoverenje i stres među posadom

Lazarević je pokušavao da umiri posadu, ističući da nema razloga za toliko nepoverenje i stres, te da su posada i vođe kartela na istom putu radi ostvarivanja interesa. Vukašinović je objasnio da je regrutovao posadu, ali da im nije mogao otkriti starost broda, te da su kapetan i prvi oficir bili iznenađeni lošim stanjem plovila.

Ova situacija jasno pokazuje tenzije i nezadovoljstvo među članovima posade, koje su vođe kartela morale da smiruju kako bi osigurale sprovođenje planirane krijumčarske operacije kokaina.

Lazarević: Nema razloga za toliko nepoverenje i stres, a ti ljudi su pošli na put da urade veliki posao i zarade velike pare, pa prirodno je da u svemu tome bude malo muke. Ja znam da je tamo na okupu dosta mozgova koje treba držati pod kontrolom, ali opet ako će da shvate, a moraće, da su oni na tom putu kao i mi samo zbog interesa, a taj interes je nesporan što je najvažnije niti ćemo ih pokrasti niti zaje...i. Nema razloga za sve da reaguju na prvu loptu i odmah dižu revoluciju. Niko nije psihopata da ih ostavi tamo na način koji oni tako tragično opisuju.

Vukašinović: Jasno brate. Ovi ljudi su plovili do sada sa velikim firmama, gde je logistika na najvišem nivou. Oni pošalju imejl i dobiju sve šta su tražili, pogotovo hranu i vodu. Brod je 42 godine star. Ja im to nisam mogao reći kad sam ih vrbovao. Pripremao sam ih danima, kapetana i prvog palube. Njih dvojica mi pišu, koliko god su očekivali star i loš brod, opet su u šoku.

(Republika/Kurir)

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

Komentari (0)

Loading