NEMAČKA ZADAJE ŽESTOK UDARAC PO NOVČANICIMA SVIH GRAĐANA! Ovo se nikome neće dopasti
Ovo može prouzrokovati lančanu reakciju, a građani će jedini biti oštećeni
Nemačka vlada se suočava sa novim izazovom jer je Agencija za mreže najavila plan da dozvoli poštanskim službama da povećaju cene pisama za oko 10,5 procenata. Očekuje se da će ova odluka imati značajan uticaj na stanovnike Nemačke, jer bi troškovi slanja standardnog pisma, koje trenutno košta 85 centi za pismo težine 20 grama i 1 evro za kompaktno pismo težine do 50 grama, mogli videti značajan porast.
Nadolazeće povećanje cena, koje će biti na snazi naredne dve godine, prouzrokovano je rastom operativnih troškova poštanskih usluga, posebno zbog univerzalne obaveze dostavljanja pošte čak i u najudaljenije krajeve zemlje.
Sa potencijalnim povećanjem poštanskih tarifa, briga vlade za dostupnost slanja standardnih pisama, koja ne bi trebalo da pređe 1 evro, je u prvom planu. Nesigurnost oko tačnih tarifa za različite vrste pošte dodatno doprinosi iščekivanju i spekulacijama među stručnjacima. Takođe, nadolazeće prilagođavanje cena može se proširiti i na dostavu paketa, sa vodećim tržišnim igračem, DHL-om, potencijalno suočenim sa povećanjem cena za pakete slane od strane privatnih korisnika za 7,2 procenta.
Evoluirajući pejzaž poštanskih usluga očigledan je u promenljivoj potražnji za dostavom pisama i paketa. Dok se obim pisama transportovanih poštanskom službom smanjio za trećinu tokom protekle decenije, opadajući sa 7,8 milijardi na 5,9 milijardi, potražnja za dostavom paketa je porasla. Ovaj porast se pripisuje povećanom trendu onlajn kupovine, što dovodi do značajnog porasta obima paketa. U 2023. godini, DHL je dostavio oko 1,7 milijardi paketa u Nemačkoj, označavajući porast od dve trećine u odnosu na obim u 2013. godini.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)